miércoles, 13 de noviembre de 2024

ICSPWI - Press release

 

Press release


On October 20, the International Committee to Support the People's War in India (ICSPWI) internationalist blog, icspwindia.wordpress.com, stopped working.

After a few attempts from us to access it, it was clear that it was not a technical malfunction but a real censorship, in fact the wordpress domain communicated that "it is not possible to publish the post, the blog is closed".


For more than ten years, the Committee's blog has fulfilled the role of informing about the People's War in India, the main New Democratic Revolution underway in the world.

It was doing that directly through the publication of press releases and first-hand and official documents from the Communist Party of India (Maoist) and, above all, it supported the People's War in India, the Communist Party of India (Maoist) that leads it, and the Indian political prisoners through ad hoc international campaigns for their release.

International range campaigns have been launched by the ICSPWI, for the release, among others, of the political prisoners Ajith and Prof. Saibaba.


When censorship came, the blog was reporting messages of denunciation and solidarity regarding Prof. Saibaba's assassination, imprisoned by the Indian regime in recent years, who was denied the necessary medical care that caused his death.


Once again the communication media proved to be a dominant social class instrument,at a global level. It is the imperialist bourgeoisie that decides when the so-called "freedom of speeech" respects the standards (read the interests of the imperialist bourgeoisie itself).

In recent months, websites, blogs, information pages on social media that support the Palestinian Resistance, popular and proletarian struggles and Revolutions (such as the People's War in India), are increasingly subject to censorship.


We live in this contradiction, we know that the tools of production and information are ultimately in the hands of the bourgeoisie but at the same time we need to use them for propaganda and proletarian agitation.

This situation requires greater "professionalization" on our part to counter the attempts to silence us: it is not enough to be "red" but also "experts" as Mao-Tse-Tung teaches.


Censorship will not stop the just activity of the Committee for the Support of the People's War in India which will soon return with a better information organ than before and it will intensify its information and support activity to the People's War in India and the Communist Party of India (Maoist).


ICSPWI


November 2024

lunes, 11 de noviembre de 2024

GALIZA: A tragédia e o crime de Valência. (Galiza Vermelha)

 


Jornal "Servir Al Pueblo", artigo "Más de 200 muertos y 1.900 desaparecidos en València": "Sempre que esse tipo de tragédia ocorre, os políticos burgueses clamam ao céu que estamos enfrentando uma inevitável tragédia humanitária. A realidade é exatamente o oposto. O tempo não pode ser controlado, mas a resposta da sociedade ao tempo pode ser controlada".

 

Desde Galiza assistimos com raiva e horror à tragédia que se está a dar em Valencia. Um fenômeno meteorológico que provoca inundaçons e do que há registros desde o século XIV trai como consequência a morte de centos ou miles de pessoas. As grandes massas da Península Ibérica e de fora da península querem ajudar, levando o mais necessário e limpando as ruas, as vivendas é levado a limpar empresas e centros comercial polas autoridades. As redes sociais estam cheias de voluntárias e voluntários dizendo que se negarom a limpar um centro comercial. A polícia multando aos voluntários por estacionar mal. A polícia perseguindo a pessoas que levam água e alimentos de supermercados, etc, etc.

Tamém assistimos a umha visita do Presidente, do Rei Borbom e outras autoridades do Regime que logicamente som recebido com lançamentos de lama e o grito de "assassinos". Um Borbom que se achega para falar com pessoas de organizaçons fascistas, pessoas com tatuagens fascistas e camisolas fascistas, que naturalmente som os únicos que se podem achegar tanto ao Gefe do Regime Espanhol, porque estam autorizados, porque som escenas preparadas para o espetáculo televisivo.

 

Que o espetáculo parlamentar nom nos faga perder a perspetiva. O Borbom nom e mais que um instrumento do capital, quando o Borbom esteja "queimado" será substituído por umha república burguesa mas seguirá sendo o mesmo Regime Espanhol. O movimento por transformar a o Regime Espanhol de monarquia a república burguesa nom é revolucionário, nem aporta nada no caminho da consciência. A consciência segue o caminho de descobrir que o estado burguês é o inimigo do povo. O feito de fazer agitaçom sobre a república como algo mais racional que a monarquia nom aporta nem um átomo de consciência à hora de descobrir o caráter de classe do estado burguês, da democracia burguesa, do parlamentarismo, da polícia, dos carcereiros, etc.

 

As inundaçons de Valencia nom se devem a nengum "aquecimento global". As mortes de Valencia nom som um fenômeno natural, som um fenômeno social. A falta de umha rede de ameiros artificiais, de encoros, barragens, etc, que podesse parar a água nom se daria este número de mortos. Se a populaçom tivesse sido apercebida. Se as pessoas nom tivessem que sair para intentar salvar o carro que precisam para ir ao trabalho como fosse. Se perder o carro nom fosse perder o trabalho e, se perder o trabalho nom fosse quedar sem vivenda e alimentos, as pessoas nom se teriam arriscado a sair a rua, nem ir aos garagens, nem levar um paquete, etc.

 

A sociedade atual tem riqueza para reduzir as mortes por desastres naturais a níveis absolutamente mínimos como nunca houve ao longo da história mas, numha sociedade capitalista a vida dumha pessoa vale o dinheiro que tem. Umhas obreira ou um obreiro nom é mais que umha peça substituível para um determinado capital. A polícia e o Exército do Regime Espanhol nom existem para ajudar ao povo, eles som o inimigo do povo.

 

Realmente a indignaçom que provoca o desastre, melhor dito, a indignaçom que provoca o crime de Valencia deve ser mui superior ao Prestige e outros desastres naturais. O número de vítimas da inundaçom som umha mostra do que lhe importa a vida do proletariado ao Regime Espanhol.

 

Inclusivo quando a tragédia provoca tantas vítimas entre o povo podemos topar com o melhor da humanidade como nos explica o jornal Salvar Al Pueblo em o seu artigo "Masas aplican solidaridad y demuestran que solo el pueblo salva al pueblo" onde se relata: "Centenas de pessoas caminharam, de València para as cidades de l'Horta Sud, para trazer comida, cobertores e colaborar em tarefas de resgate e apoio para os afetados". "Contra o relato racista e fascista, os migrantes estam cozinhando e contribuindo com várias açons para a solidariedade".

Em Servir Al Pueblo "Masas expulsan visita del Gobierno y el Rey con palos, piedras y barro al grito de 'asesinos'": "Esta é mais uma evidência de como as massas podem expulsar as mais altas autoridades da democracia burguesa apenas com a força da organizaçom e suas próprias mãos. As massas nom estam dispostas a permitir a humilhaçom para os gestores do Estado burguês, que os abandonaram ao seu destino, para ganhar um retorno sobre a tragédia enquanto lutam por suas vidas e enterram seus mortos. Não podem silenciar a verdade e a voz de um povo inteiro, que por décadas ressoará na memória das gerações que demonstraram solidariedade e dignidade diante da barbárie e da ignomínia do Estado burguês".

 

Que a tragédia e o crime se transforme (com a ajuda da vanguarda do proletariado em), as massas organizadas conscientemente!

 

Galiza Vermelha.


https://serviralpuebloperiodico.wordpress.com/2024/11/01/masas-aplican-solidaridad-y-demuestran-que-solo-el-pueblo-salva-al-pueblo/