O 11 de outubro de 1990, o EGPGC (Exército Guerrilheiro do Povo Galego Ceive) levou a cabo ataques com bombas contra interesses do narcotráfico em várias comarcas do país. Numha dessas açons, perdiam a vida acidentalmente (junto com umha pessoa alheia ao conflito) Lola Castro e José Vilar, militantes da organizaçom armada.O 11 de outubro de 2001 celebra-se por primeira vez o Dia da Galiza Combatente, data que nos seguintes anos teria grande protagonismo na agenda do independentismo galego, honrando a generosidade de muit@s combatentes galeg@s.
Após as detençons em 2015 de 9 militantes independentistas por, entre outras, a celebraçon desta data, foi a juventude mais comprometida quem continuou honrando a tod@s galeg@s caid@s por luitar pola liberaçom nacional da Galiza.
Hoje, após a absoluçom d@s independentistas encausados na #OperaçomJaro e ainda com vários militantes nas prisons espanholas, é obrigado recordar e homenagear combatentes galeg@s, além do reconhecimento político à sua generosidade e combatividade.
No hay comentarios:
Publicar un comentario