domingo, 8 de noviembre de 2020

GALIZA: Celebrando a Revoluçom de Outubro (Galiza Vermelha)



O 7 de Novembro (no atual calendário) de 1917, em Petrogrado às 22:40 da início o II Congresso dos Soviets de

Deputados Operários, Camponeses, Soldados e Marinhos, da Rússia.

Durante o primeiro dia do II Congresso dos Soviets (7 Novembro), V I Lenin nom puido intervir no Congresso devido a que estava dirigindo a mobilizaçom militar na conquista do poder político polo proletariado de Petrogrado.

Durante esse dia Lenin dirige a luita polo poder desde o quartel geral da revoluçom, o Centro Militar Revolucionário, que é o órgano central do Comitê Militar Revolucionário dos Soviets de Petrogrado.

Os bolcheviques tenhem realizado um grande trabalho de organizaçom militar para criar o Comitê Militar Revolucionário.

O CMR tem como base o aparelho armado dos bolcheviques a "Organizaçom Militar", que com diferentes nomes existia desde 1905, criam a Guarda Vermelha, que em Petrogrado conta com 25.000 combatentes.

No dia 8 de Novembro de 1917 Lenin intervém na segunda sessom do II congresso dos Soviets. Ele presenta ao congresso o Decreto Sobre a Paz e o Decreto Sobre a Guerra.

Estes 2 decretos som aprovados e o proletariado russo constitute-se como poder político do proletariado independente e em guerra co poder da burguesia, é a ditadura do proletariado.

O II Congresso dos Soviets elige um governo proletário com V I Lenin como presidente do Conselho. Os membros do governo nom se chamaram "ministros" senom Comissários do Conselho de Comissários do Povo. Um novo estado, umha nova sociedade, exigem umha nova cultura.

https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1325109882530500608

No hay comentarios: