viernes, 8 de octubre de 2021

GALIZA: Curso Básico de Marxismo-Leninismo-Maoismo (Galiza Vermelha)

 Desde Galiza Vermelha editamos a traduçom para a língua portuguesa do Curso Básico de Marxismo-Leninismo-Maoismo, umha obra imprescindível do Partido Comunista da Índia (maoista). Tanto a ediçom digital como a ediçom impressa som ferramentas úteis para a formaçom do proletariado galego.

INTRODUÇOM DE GALIZA VERMELHA PARA ESTA EDIÇOM

O PCI(maoista) é agora mesmo o maior Partido Comunista do mundo. Ademais este Partido Comunista está dirigindo o maior Exército Vermelho existente na atualidade, na sua Guerra Popular contra o poder dum estado burguês semi-feudal, mas que é umha potência nuclear. O novo poder revolucionário está-se consolidando nas bases de apoio da Índia e é precisamente isto o que transforma ao PCI(maoista) num referente para o proletariado consciente de todos os povos. Esta realidade é conhecida polo maoismo galego do que a nossa organizaçom forma parte.

O avanço na integraçom entre a teoria revolucionária como a imprescindível guia para açom coa prática social consciente do proletariado, unido à necessidade de que esta prática social poda pola sua parte alimentar à teoria é umha necessidade, um problema real do Movimento Comunista Internacional (MCI) neste momento. A soluçom deste problema implica dar-lhe um especial protagonismo ao fator consciente, a necessidade de entender e transfomar o mundo conscientemente. É imprescindível conhecer a história do proletariado revolucionário para criar a nossa cosmovisom, a nossa nova cultura revolucionária. Por isto desde Galiza Vermelha consideramos que o Curso Básico de MLM do PCI(maoista) é umha obra útil para a formaçom do proletariado galego. Trata-se dumha obra na que podemos ver a formaçom do Marxismo-Leninismo-Maoismo, alguns dos mais importantes aportes na criaçom da teoria revolucionária do proletariado de mestres como Marx, Engels, Lenin, Stalin e Mao, ademais podemos repassar a história do MCI desde o seu nascimento até as últimas décadas do século XX. Podemos repassar grandes e transcendentais feitos históricos como som as revoluçons soviética e chinesa, o periodo do Grande Debate ou a Revoluçom Cultural Proletária da China.

Umha boa leitura camaradas.

Galiza Vermelha

https://galizavermelha.wordpress.com/2021/10/07/curso-basico-de-marxismo-leninismo-maoismo/

No hay comentarios: