martes, 9 de noviembre de 2010

Condenando enerxicamente a criminal represión no Sahara.


Diante da brutal represión da camarilla monarco-feudal de Rabat contra o pobo saharaui perto de El Aaiún, queremos amosar publicamente a nosa enerxica condena, a par da total solidariedade có pobo saharaui.
A resposta insurreccional contra a opresión, da poboación na antiga capital do Sahara, amosa o camiño de loita, de guerra popular que ten que asumir a dirección política dos revolucionarios saharauis, rachando coa capitulación agachada na política de acordos de paz da ONU.
O noso pobo ten que apoiar esta xusta causa. Causa de liberación nacional e de soberania do pobo saharaui.
Temos que esixir, ao Estado español e a UE, a ruptura de relacións políticas e mais economicas coa camarilla monarco-feudal de Rabat, establecendo os mesmos coa RASD autentico propietario das zonas pesqueiras e das riquezas mineiras agora explotadas polas forzas de ocupación marroqui.
Apoiamos a diversas accions de protesta convocadas na Galiza.

Viva a loita do pobo saharaui !
Viva a guerra popular revolucionaria no Sahara !

Galiza, 9.11.10

Comité de Loita Popular "Manolo Bello"
Comité Galego de Solidariedade co Nepal
Comité Galego de Apoio a Guerra Popular na India.
Correo Vermello.

1 comentario:

Néstor Dulce dijo...

BLOG DE HUMOR K de ARGENTINA- DIALOGO PERON Y KIRCHNER :PERON:"Ya que estás recién llegado de la Tierra, decime ¿aún no se sabe que pasó con mis manos?"KIRCHNER: "Ah ¿ud tampoco tiene idea? Yo pensé q las había puesto en el cuello de Menem" PERON: "Ya que hablamos de traidores, ¿cómo se te .ocurrió ponerle a Cobos de vice de Crist ...ina?"KIRCHNER: "¿Y por casa como andamos?¿O ya se olvidó de la fórmula Perón-Isabelita?" PERON:"Tenés razón.Parece que los peronistas para elegir vice somos peores que Silvio Soldán eligiendo novia. A propósito: ¿será verdad que Dios le está haciendo sentir culpa a Cobos para ver si se suicida?"KIRCHNER:"Ojalá.Pero no abrigo muchas esperanzas. El tipo es muy contradictorio.Pero te voy a contar un secreto que se vino a la tumba conmigo. ¿Te enterastes que la Legrand se avivó de que mi conja era demasiado pequeño? Sucedió que los gorilas advirtieron mi maniobra y la desbarataron cambiándome el cajón .El que yo tenía previsto emplear era el doble de grande. Mi idea era que lo inviten a Cobos a mis exequias y,en el momento del último adiós, manotearlo y traermelo para acá conmigo. Pero se ve que algún infiltrado lo alertó y el cagón se rajó en helicóptero a su Mendoza natal" Aquí a Perón se le ocurre una idea para desembarazarse de Cobos, pero para eso vas a tener q leer el blog.Y si te agrada hacete miembro, identificándote con tu cuenta de google o yahoo donde dice ACCEDER http://www.kikitodulce.blogspot.com/