jueves, 27 de mayo de 2021

GALIZA: 25 maio 1967: levantamento de Naxalabari. (Galiza Vermelha)


 O movimento Naxalbari tivo grande impacto no mov. comunista da Índia, mostrando o caminho da Rev. Agrária como necessário. Caminho trilhado até hoje através da guerra popular q se desenvolve e avança em feroz luita contra o revisionismo.

O Levantamento de Naxalbari foi o episódio que deu início à guerra popular na Índia, dirigida naquele momento polo Partido Comunista da Índia (Marxista-Leninista), sob a chefatura de Charu Mazumdar.

No mês de maio o Comité Central do Partido Comunista da Índia (Maoista) convocou todo o Partido, os combatentes e as massas, na Índia e no estrangeiro, a celebrar o Levantamento de Naxalbari.

Em palavras do CC do PCI (Maoista) no comunicado do 50º aniversário:

“A grande rebeliom de Naxalbari é resultado da aplicaçom criativa do Marxismo-leninismo-pensamento Mao Tsetung, do caminho da Guerra Popular Prolongada para a construçom do Exército Popular, com vistas à realizaçom da Revoluçom de Nova Democracia, e da tomada do poder por meio da luita armada em diversas zonas, libertando primeiro as áreas rurais e cercando finalmente as cidades para, dessa forma, controlar todo o país, dadas as condiçons específicas da Índia. É um golpe assestado no revisionismo que havia se arraigado profundamente na Revoluçom Indiana. É umha parte inseparável da Revoluçom Socialista Mundial. Deslindou os terrenos entre o revisionismo e o pensamento guia do Marxismo-leninismo-pensamento Mao Tsetung. Representou um começo.extraordinário para a formaçom do Partido Revolucionário maoista, assi como para o início dum processo, dumha estratégia, dum método d luita e dum método d direçom, políticos. Em certo sentido, trata-se dum giro fundamental e dum salto qualitativo na história da Rev. indiana”.

“As questons que suscitou Naxalbari tivo umha importância histórica determinante. A luita atual assenta-se sobre elas”.

“Os autênticos revolucionários extraírom valiosas liçons de Naxalbari e entregárom-se de corpo e alma ao desenvolvimento do que Mao chamou de três armas mágicas: o Partido, o Exército Popular e a Frente Única. O movimento revolucionário rebrotou de novo como umha grande onda. As forças revolucionárias se reorganizárom”
https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1397305668672049154

No hay comentarios: