viernes, 12 de noviembre de 2021

GALIZA: 24 de novembro, campanha internacional em apoio à Guerra Popular na Índia e contra a nova operaçom genocida “Prahaar 3” (Galiza Vermelha)





Desde Galiza Vermelha recolhemos o chamado feito polos comitês de apoio à Guerra Popular na Índia na Galiza e na Itália ao proletariado internacional, as organizaçons revolucionárias e democráticas a participarem ativamente em 24 de novembro de 2021 na campanha contra a nova operaçom genocida Prahaar-3 e em apoio à Guerra Popular e o PCI (maoísta).

A atual ofensiva do governo fascista de Modi com a nova operaçom genocida, Prahaar-3, deve ter umha resposta internacional, deve ser difundida e combatida ao longo do planeta. O 24 de novembro o proletariado internacional tem a oportunidade de fazer ver a repulsa internacional á nova operaçom genocida “Prahaar-3” e o apoio internacional à Guerra Popular na Índia e ao PCI (maoísta).

O apoio da revoluçom na Índia tem que ser umha prática real tanto das comunistas da Galiza como de todo o MCI (Movimento Comunista Internacional), devido à grande importância que a mobilizaçom das grandes massas da Índia na sua guerra popular tem para o triunfo do proletariado no mundo.

A classe operária, os camponeses e os intelectuais revolucionários da Índia, forom quem de constituir o seu partido revolucionário, o PCI(maoísta). Um partido de novo tipo que é capaz de se enfrentar tanto ao inimigo declarado do povo como ao revisionismo. Um revisionismo que tamém é inimigo do povo mas que intenta presentar-se como o seu defensor.

STOP PRAHAAR-3!

MORTE AO REGIME FASCISTA E GENOCIDA DE MODI!

VIVA O PCI (MAOISTA)!

VIVA A GUERRA POPULAR NA ÍNDIA!

VIVA O INTERNACIONALISMO PROLETÁRIO!

Mais informaçom em indiavermella.blogspot.com e guerrapopolare-india.blogspot.com.

http://indiavermella.blogspot.com/2021/11/internacional-chamado-para-uma-nova.html

No hay comentarios: