Há 47 anos da sua queda em combate a mãos da polícia espanhola. Ele era quem dirigia a recém criada "frente armada" da UPG. Um infiltrado do Regime Espanhol em ETA(político-militar) conhecido como o "Lobo" foi o responsável da emboscada na qual participárom mais de 300 polícias.
Ele converteu-se em mártir da causa do socialismo, da causa da liberdade do nosso povo. Ele trabalhou nas frentes cultural, sindical, política e armada, trabalhou pola conscienciaçom do povo, pola clarificaçom ideológica e polo combate contra o inimigo.
Moncho Reboiras é um exemplo para o proletariado galego, é um exemplo de honestidade e luita revolucionárias. Hoje, 47 anos depois da sua queda, o povo galego nom puido julgar aos seus assassinos.
Os herdeiros das siglas nas quais ele militou UPG, unido às novas siglas BNG, fam um "trabalho" político eficaz para melhorar o aparelho administrativo do Regime Espanhol. Regime Espanhol contra o que precisamente luitava Moncho. Som estes mesmos os que tenhem transformado a sua existência, a sua prática social, até conseguir ser servidores da burguesia galega e da sua aliada a burguesia espanhola. Ainda que tergiversada polo revisionismo segue a ter vigência a sua citaçom: "que importa que nos matem, se deixamos semente de vencer?"
https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1558036541213233152
No hay comentarios:
Publicar un comentario