viernes, 6 de diciembre de 2019

FRANCIA: ¡O camarada Theó El Ghozzi en libertade!


correovermello-noticias
París, 04.12.19.
Según informan fontes da organización Jeunes Révolutionnaires o camarada Théo, prisioneiro político maoísta, ten sido posto en libertade. Sobre a campaña internacional para súa libertade informa o seguinte reporte de CEBRASPO.
Na Galiza, o Comité de Construción do PCm, ten desenrrolado a campaña "Postais para Théo" que tivo unha grande acollida. Ducias de postais foron enviadas a cadea de Nantes, de todalas partes do país.

FRANÇA: CAMARADA THÉO EL GHOZZI CONQUISTA LIBERDADE
Repercutimos importante vitória do movimento popular e revolucionário internacional, anunciada via redes sociais pela organização de juventude Jeunes Révolutionnaires (Jovens Revolucionários), que foi a libertação do camarada Théo El Ghozzi.

Camarada Théo foi um preso político do Estado francês, encarcerado desde 22 de julho deste ano, por protestar contra leis trabalhistas reacionárias como parte do Movimento dos Coletes Amarelos. Ele passou a maior parte do tempo lutando pelos direitos dos prisioneiros políticos na França e no mundo, realizando greves de fome e documentando uma série de violações dos seus direitos através de cartas que escrevia no cárcere.

Sua liberdade foi fruto de uma intensa campanha internacional promovida por movimentos progressistas, democráticos e revolucionários, dos quais o CEBRASPO juntamente com outras organizações e militantes brasileiros fizeram parte ativamente. 

Lutar não é crime!

No hay comentarios: