martes, 18 de enero de 2022

GALIZA: Stop juízos políticos, nom á criminalizaçom da luita de libertaçom nacional (Galiza Vermelha)

 

No próximo 24 de Janeiro o tribunal especial para a repressom política do Regime, a Audiência Nacional, herdeiro do TOP franquista, inícia o juíço contra 4 pessoas da Galiza com diversa militância. Estas 4 pessoas som as nossas amigas, os nossos companheiros, polo que temos que ter mui presente a sua situaçom. As acusadas e acusados afrontam umhas petiçons de condenas entre 12 (para dous deles) e 51 anos (para os outros dous).

Este juíço político implica mais umha tentativa do Regime Espanhol de silenciar as vozes dissidentes. Trata-se da tentativa do Regime de censurar a própria história do Movimento de Libertaçom Nacional da Galiza, para tentar ocultar às grandes massas que formam o povo galego a nossa história de luita contra a opressom. Buscam ocultar o caráter de classe do Estado como inimigo do povo galego em geral e do proletariado galego em particular. Para deste jeito tentar que as grandes massas assumam as mentiras da burguesia galega e da oligarquia espanhola sobre a criaçom do próprio Estado Espanhol e sobre o parlamentarismo.

Qualquer pessoa com escrúpulos democráticos tem a obriga moral de protestar contra esta política de censura total.

Na luita do proletariado revolucionário dos povos do mundo nom é a primeira vez que se tenta ocultar a nossa história. Na Turquia durante anos estivo proibido pronunciar o nome de Ibrahim Kaypakkaya, mas hoje o proletariado da Turquia e o proletariado consciente do mundo lembra o seu nome, de jeito que a tentativa de ocultar a existência do Camarada Kaypakkaya só serviu para estender a sua memória e transformá-lo num símbolo do Movimento Comunista Internacional. Do mesmo jeito as tentativas do Regime Espanhol por ocultar a histórica luita do Movimento de Libertaçom Nacional Galego nom servirám para que o proletariado galego consciente esqueça esta luita, nem tampouco há de levar a que deixemos de reivindicar os seu heroico legado.

O proletariado galego consciente deve mobilizar-se contra este juíço político. Devemos parar esta grande tentativa de censurar a nossa própria história.

Liberdade independentistas!

Stop censura do independentismo!

Nom à repressom do Regime Espanhol!

Nom estamos tod@s, faltam @s pres@s!

No hay comentarios: