martes, 12 de octubre de 2021

GALIZA: 12 DE OUTUBRO- CONTRA A PROPAGANDA DO NACIONALISMO ESPANHOL-REIVINDICAR A LUITA DOS POVOS (Galiza Vermelha)


Em 1892 o Regime Espanhol declara o 12 de Outubro feriado, em 1914 celebra-se pola primeira vez o "Dia da Raça", transformada em festa nacional por Afonso XIII em 1918. Em 1958, durante a ditadura de Franco, muda-se o nome polo de Hispanidade.

O Regime Espanhol continua a celebrar o 12 de Outubro como o início da época colonial, do grande massacre, do espólio de povos inteiros e do que pode ser o maior genocídio da história da humanidade ao ter escravizado e exterminado à maior parte dos habitantes de América.

Hoje a comemoraçom do 12 de Outubro é um instrumento do Regime para propagar o nacionalismo espanhol.

O colonialismo espanhol e português tamém som responsáveis por sequestrar, escravizar e exterminar milhons de pessoas da África para levá-los como escravos a América.

O proletariado consciente sempre reivindica a luita dos povos indígenas e das comunidades americanas de origem africano, que combatérom o escravismo e o colonialismo, que desenvolvérom a guerra de libertaçom nacional pola sua independência contra o Estado Espanhol.

O proletariado consciente sempre reivindica o legado dos oprimidos. O proletariado consciente está na trincheira com as pessoas oprimidas, nunca coa aristocracia, nunca coa burguesia, nem com o estado das classes exploradoras.

https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1447962479477284870

No hay comentarios: