lunes, 22 de febrero de 2021

GALIZA: Celebrando a publicaçom do Manifesto Comunista ( Galiza Vermelha)

 


No mês de fevereiro de 1848 publicou-se o Manifesto Comunista. Escrito por K. Marx e F. Engels estabelece os princípios fundamentais e o programa político do proletariado mundial. Esses princípios, imortais e imprescindíveis som os "que levaram a humanidade a um Novo Mundo e a umha sociedade sem classes, ao Comunismo".

O nascimento do MCI mudou para sempre o curso das luitas no mundo e o curso da história da humanidade. Baseado nesses princípios fundamentais, o proletariado internacional desenvolveu três grandes etapas: marxismo-leninismo-maoismo. Três altos cumes, iniciando esse Novo Mundo ou essa Nova Era a Grande Revoluçom Socialista de Outubro, elevando o Poder Proletário Mundial com a Grande Revoluçom Chinesa, e no 1980, avançando nesse poder com a Revoluçom e a Guerra Popular no Peru e outros países do mundo.

A recontituiçom da Internacional Comunista, que tem como base as Guerras Populares hoje em dia em curso, estas Guerras Populares e os Partidos Comunistas que as dirigem, som guia para aqueles/as comunistas
que queiram prestar serviço à Revoluçom Proletária Mundial e à classe trabalhadora de seu País, sendo necesária a contituiçom ou reconstituiçom do Partido Comunista.


https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1363592290997010432

No hay comentarios: