martes, 22 de diciembre de 2020

GALIZA: Comemorando o Aniversário de Josef Staline (Galiza Vermelha)

 


Staline foi um revolucionário georgiano que dedicou toda sua vida a servir aos interesses do proletariado.

Entre os méritos de Staline está ter sintetizado e popularizado importantes teses de Lenine sobre o partido e a revoluçom proletária. Em 1905 em Georgia, Staline foi um dos fundadores da Organizaçom Militar dos bolcheviques.

A Organizaçom Militar ocupasse de cousas como de realizar expropriaçons, conseguir armas ou, cobrar o imposto revolucionário. 1905 Staline conhece a Lenine numha conferência do PSDR em Finlândia.

Nesta conferência os mencheviques proibem financiar o PSDR mediante expropriaçons. Em segredo Lenine e Staline acordam seguir financiando aos bolcheviques mediante expropriaçons.

1907 participa V Congresso do PSDR de unificaçom com os mencheviques. Neste congresso os mencheviques voltam a aprovar a proibiçom de financiar ao PSDR mediante expropriaçons e a dissoluçom de todas as milícias social-democratas (incluida a Organizaçom Militar).

Poucas semanas depois deste Congresso Staline dirige a "Expropriaçom da Praça Erevã", em Tiflis. Um assalto ao transporte armado de fundos do Banco Imperial. Nesta açom conseguem 341.000 Rublos.

Em 1912 é um dos fundadores e diretor do principal jornal do PSDR, o Pravda. Em 1917 é eleito para o Comitê Executivo do Soviet de Petrogrado. Desde o Institute Smolny ao lado de Lenine participa na conquista do poder polo proletariado de Petrogrado.

Staline combate na guerra civil revolucionária russa como membro do Comitê Militar Revolucionário de 1918 a 1934. Forma parte do Comitê de Comissários do Povo da República Socialista Soviética. Secretário Geral po PCUS de 1922-1952.

Comandante e chefe do Exército Vermelho de 1943 a 1945.

Staline foi a inspiraçom e a guia dos povos soviéticos durante o escuro período da história da guerra contra a invasom fascista da URSS.

Honra e glória !

https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1341075778683998211

No hay comentarios: